Četrtek, 13. september 2018 - 09:38

Gospodarstvo/Slovenija

Slovenija: Podjetje Orange iz Romunije je zmagovalec 7. mednarodnega tekmovanja v reševanju študij poslovnih primerov

Bled,  13. september 2018 (KMOREL)-  Zaključilo se je dvodnevno mednarodno tekmovanje v reševanju študij poslovnih primerov, t.i. IEDC Global Case Study Competition, v organizaciji IEDC-Poslovne šole Bled in IEDC Alumni klubov. Zmagovalno podjetje  je Orange iz Romunije. Sodelovalo je tudi slovensko podjetje Pivovarna Laško Union. V skladu s poslanstvom razvijanja poslovnega razmišljanja, soočanja mladih poslovnežev z aktualnimi izzivi v podjetjih in vzpodbujanja timskega dela, je IEDC-Poslovna šola Bled že tradicionalno organizirala mednarodno tekmovanje v reševanju poslovnih primerov. Glavna cilja tega tekmovanja sta promocija poslovnih znanj in povečanje konkurenčnosti posameznikov in podjetij.

Ekipe vidnejših podjetij iz srednje in vzhodne Evrope so se v tem tednu zbrale na Bledu, na IEDC-Poslovni šoli Bled,  potem, ko so zmagali na državnih tekmovanjih v reševanju poslovnih primerov. 6-članske ekipe Vipnet iz Hrvaške, Orange iz Romunije, Pivovarna Laško Union iz Slovenije in Coca- Cola Hellenic iz Srbije so imele na voljo 24 ur, da pripravijo rešitve  za zahteven primer, ki je izhajal iz realne poslovne situacije.Po zaključnih predstavitvah je žirija, ki so jo sestavljali Katja Trop iz Krke, MBA diplomantka IEDC,  James C. Ellert in  Drikus Kriek, razglasila zmagovalca, ekipo Orange iz Romunije. 

»Tekmovanje je organizirano s ciljem povezovanja podjetij in ozaveščanja o pomenu poslovne izobrazbe posameznikov in ekip. Na tekmovanju imajo mladi potenciali in vodilni v podjetjih priložnost spoznati nove pristope k reševanju zahtevnih in realnih poslovnih izzivov, spoznati sebe in delo v ekipi v neobičajnih pogojih dela ter se primerjati z ekipami drugih podjetij. Odločitev o zmagi je bila letos še posebej težka, ker so prav vsa podjetja pokazala izjemno inovativne rešitve poslovnega problema in na koncu smo se odločili, da gre zmaga podjetju Orange iz Romunije«, je o tekmovanju povedala Katja Trop.

Poleg poslovno-izobraževalne izkušnje, je zmagovalna ekipa pridobila  za svoje podjetje nagrado, dvodnevni seminar s strani IEDC-Poslovne šole Bled  za specifične potrebe podjetja, v vrednosti 20.000 evrov. To je sporočila Iva Eibel, vodja korporativnega komuniciranja, IEDC–Poslovna šola Bled. (konec)

Arhiv

PonTorSreČetPetSobNed
   12345678910111213141516171819202122232425262728293031
Vita

UJFAIR

NepremiÄŤnine Si21 Avto.info

Luksuz.net

Prometej