
Meta Gvardjančič
Ljubljana, 3. april 2023 – S 1. aprilom 2023 je vodenje področja in ekipe marketinga v Medexu prevzela Meta Gvardjančič. V Medexu radi sledijo staremu slovenskemu reklu Po bučelah se ravnaj. Čebele namreč opravljajo številne naloge v točno določenem zaporedju. V panju so najprej čistilke, potem dojilje, graditeljice, stražarke …, nazadnje pa postanejo pašne čebele. Meta Gvardjančič se je namreč Medexovi marketinški ekipi pridružila dobro leto nazaj kot produktna vodja oziroma brand managerka, s 1. aprilom pa je prevzela naloge vodje marketinga.
Njena ljubezen do marketinga se je okrepila že v času študija, predvsem po zaslugi sodelovanja v Študentski sekciji Društva za marketing. Po zaključku študija ekonomije (IMB) je tri leta nabirala dragocene izkušnje v oddelku za marketing in odnose z javnostmi Slovenske izvozne in razvojne banke (SID), nato pa se je pridružila Medexovemu panju. Sodelavce in vodstvo je navdušila s svojo strokovnostjo, delavnostjo, vztrajnostjo, sodelovanjem, predvsem pa z neusahljivo energijo, vedrino in srčnostjo, zato je bilo napredovanje v vodjo marketinga pravzaprav logično nadaljevanje njene poklicne poti v Medexu.
»Delo v Medexu je čisto zares podobno življenju v čebelji družini – povezani v superorganizem, a vsak s svojo vlogo, stopamo naproti izzivom in inovacijam, ki jih na področju prehranskih dopolnil ne manjka. Veseli me, da bom svojo pot lahko nadaljevala v novi vlogi, a še vedno kot del ekipe, ki verjame v moč čebel, zaupa dokazom znanosti in je prepričana, da lahko s pravimi sporočili izjemne produkte na osnovi čebeljih pridelkov ponese v svet,« je povedala Meta Gvardjančič.
V Medexu so prepričani, da bo Meta Gvardjančič kot predstavnica generacije Z v Medexove marketinške in komunikacijske dejavnosti vnesla ne le svoje bogato znanje in izkušnje, temveč tudi svežino in novo energijo. (konec)