29.04.2024 ob 12:35
Deli članek
Nov dizajn, inovativne tehnologije in hiter razvoj

Novi ID. CODE bo doživel svetovno premiero na avtosalonu "Auto China 2024" v Pekingu

Wolfsburg -Peking (MOREL) – Volkswagen sistematično izvaja svojo strategijo "Na Kitajskem, za Kitajsko". Cilj je, da bi v še večji meri upoštevali posebne zahteve kupcev na največjem avtomobilskem trgu na svetu in jim ponudili prepričljivo paleto vozil v vseh relevantnih segmentih. Kakšna je lahko sistematična usmeritev na potrebe kitajskih kupcev, bo pokazal oblikovalski konceptni avtomobil ID. CODE, ki bo ta teden doživel svetovno premiero na avtosalonu "Auto China 2024" v Pekingu (25. april – 4. maj 2024). Konceptno vozilo ponuja povsem novo estetiko in nakazuje, kakšen bo videti velik električni SUV. ID. CODE je zasnovan za 4. stopnjo popolnoma avtomatizirane vožnje. Ključno vlogo pri povečanju prepoznavnosti znamke Volkswagen na kitajskem trgu bo imela tudi nova progresivna podznamka ID.UX. S popolnoma električnimi trendovskimi modeli nagovarja predvsem mlajše kupce.

Tudi v novi dobi mobilnosti se nadaljuje 40‑letna zgodba o uspehu znamke Volks­wagen na Kitajskem. S tem potrjujemo zaupanje naših kitajskih kupcev," je povedal Thomas Schäfer, izvršni direktor znamke Volkswagen. Začrtana strategija na Kitajskem temelji na treh stebrih: celovitem produktnem portfelju s pospešeno elektrifikacijo modelov, posebej za kitajski trg razvitima znamki in oblikovalskem slogu ter lokalnem tehničnem razvoju z močnimi lokalnimi partnerji, da bi povečali hitrost inovacij. Thomas Schäfer: "ID. CODE kot prvi nakazuje, kakšna bo prihodnost Volkswagna na Kitajskem: z novim dizajnom, novim tehnološkim standardom in celostnim doživetjem znamke – posebej prilagojenimi potrebam in željam naših kitajskih kupcev. Tako skupaj z našimi kitajskimi partnerji naznanjamo novo obdobje mobilnosti na Kitajskem."

Premiera oblikovalskega konceptnega vozila ID. CODE na avtosalonu "Auto China 2024"

Volkswagen s svetovno premiero vozila ID. CODE na avtosalonu "Auto China 2024" prvič predstavlja novi oblikovalski slog prihodnjih modelov in hkrati vstopa v novo tehnološko obdobje. Konceptno vozilo je bilo razvito posebej za kupce na Kitajskem. Z mogočnimi, jasnimi in tekočimi površinami spominja na vozilo tipa 'gran turismo'. Zunanjost je hkrati projekcijska površina za naslednjo generacijo sistemov luči in zaslonov, ki bo podprta z umetno inteligenco. Temu pritiče novo zasnovani bivalni prostor vozila ID. CODE, v katerem se realni in virtualni svet združita v novo izkušnjo mobilnosti. Električno gnani konceptni avtomobil je mogoče voziti na klasični način, omogoča pa tudi 4. stopnjo avtomatizirane vožnje.

Napovedan širok produktni portfelj za kitajske kupce do leta 2030

Družina ID. se bo do leta 2030 povečala na skupno 16 modelov. Med njimi bo tudi pet električnih avtomobilov nove podznamke ID.UX, ki bodo na trg prišli do leta 2027. Volkswagen bo postopoma elektrificiral tudi svoje modele z notranjim zgorevanjem in ponudbo na Kitajskem razširil z novimi, visokoučinkovitimi priključnimi hibridi, ki bodo imeli več kot 100 kilometrov električnega dosega. Do leta 2030 bo na trg prišlo dvanajst novih modelov z notranjim zgorevanjem in šest hibridnih modelov. Volks­wagen bo preizkušeni avtomobilski platformi MQB in MEB na Kitajskem dopolnil z lokalnimi platformami – tudi prek partnerstev, na primer s podjetjem XPENG. Podjetje Volkswagen China Technology Company (VCTC) s sedežem v Hefeiju poleg tega razvija prvo koncernsko električno platformo, ki bo narejena posebej za Kitajsko. Na tej plat­formi CMP (China Main Plattform) naj bi od leta 2026 nastali vsaj štirje dodatni modeli za vstopni električni segment. Veliko število platform Volkswagnu omogoča, da svojim kupcem ponudi pravo vozilo v vseh relevantnih segmentih in za vse potrebe.

Razširitev ponudbe z novo popolnoma električno podznamko ID.UX

Volkswagen s podznamko ID.UX širi svojo ponudbo električnih vozil za nove skupine kupcev na Kitajskem. ID.UX združuje preverjene Volkswagnove prednosti in trendovski oblikovalski slog. Specifične značilnosti te znamke so progresivna zunanja oblika in notranjost, osredotočena na voznika, s popolnoma novim konceptom prikazovalnih in upravljalnih elementov (uporabniški vmesnik) za mlade kupce. Prvi model znamke ID.UX bo ID.UNYX. Na trg naj bi prišel v letu 2024.

Več lokalnega razvoja za večjo inovativnost

Volkswagen na Kitajskem krepi svoj ekosistem proizvodnje, razvoja, nabave in proizvodnje baterij. Samo v raziskovalnem in razvojnem centru v provinci Anhui se bo število zaposlenih do konca leta povečalo na 3.000 strokovnjakov. Da bi čim bolj skrajšali razvojne cikle, stavijo tudi na višjo stopnjo lokalizacije. Kitajske partnerje, kot so XPENG, Horizon Robotics in Thundersoft, bodo že v zgodnji fazi vključili v razvojni proces. V sodelovanju s podjetjem XPENG nastajata dve novi vozili za srednji razred, ki sta v načrtu od leta 2026. Zaposleni v skupnih podjetjih CARIZON (s Horizon Robotics) in CARThunder (s Thundersoftom) razvijajo inovativne sisteme za avtonomno vožnjo, infotainment in povezljivost.

To je sporočila Sabrina Pečelin iz Porsche Slovenija. (konec)