08.05.2024 ob 17:50
Deli članek
Začeli komunikacijsko kampanjo

iStock Photo Getty Images

Bruselj (MOREL)- Evropska komisija je skupaj s skupino evropskih regulatorjev za avdiovizualne medijske storitve, ki združuje 27 neodvisnih nacionalnih regulativnih organov na področju avdiovizualnih storitev, začela izvajati vrsto ukrepov za ozaveščanje o tveganjih dezinformacij, manipuliranje z informacijami in tujega vmešavanja pred evropskimi volitvami.

Skupaj z Evropsko skupino regulatorjev za avdiovizualne medijske storitve (ERGA) , ki združuje vseh 27 nacionalnih neodvisnih regulativnih organov na področju avdiovizualnih storitev, je začela skupno komunikacijsko kampanjo za obveščanje državljanov o s tem povezanih tveganjih, spodbujanje kritičnega mišljenja in nudi praktične nasvete o tem, kako odkriti dezinformacije in se spopasti z njimi. Videoposnetek kampanje bo na voljo v vseh 24 uradnih jezikih EU po državah članicah do začetka junija.

Komisija objavlja tudi nov nabor orodij s praktičnimi smernicami za učitelje in vzgojitelje, vključno s praktičnimi predlogi, ki jim bodo pomagali razložiti dezinformacije in manipulacijo z informacijami učencem in mladim ter jih opolnomočiti, da jih prepoznajo in se spopadejo z njimi. Poleg tega bo nova  spletna stran ponujala enotno vstopno točko za vse uporabne informacije in vire o strateškem komuniciranju in boju proti dezinformacijam. (konec)